TAŞINIR KAYIT BİRİMİ

 

  • Başkanlığımız Üniversitemizin Satın Alma, Devir Giriş, Devir Çıkış, Zimmet, Tüketim Çıkış vb. taşınır işlem fişlerinin kesilmesi,
  • Depolarımıza gelen malzemelerin teslim alınması, korunması, saklanması,
  • Depoların düzenlenmesinin sağlanması,
  • Merkez Birimler, Fakülteler, Enstitü ve Yüksekokulların malzeme ihtiyaçlarını stoklarımız doğrultusunda karşılanması,
  • Satın alınması planlanan demirbaşların ayrılan bütçe doğrultusunda adet sayısının belirlenmesi, sipariş kodlarının bulunarak siparişlerin hazırlanılması, teslim ve tesellüm evraklarının hazırlanması,
  • Taşınır Kayıt Birimi ile ilgili yazışmaların yapılması, dosyalanması ve muhafaza edilmesi,
  • Minimum Stok seviyeleri belirleyerek azalan malzemeler hakkında istek yapılması,
  • İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı demirbaşlarının barkodlama işlemlerinin yürütülmesi,,
  • Yılsonu İşlemlerinin Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı ile kapatılması,
  • İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı yılsonu cetvellerinin alınması, hesapların tutturulması,
  • Hurda araçlar işlemlerinin yapılması,
  • Hurda demirbaşlar işlemlerinin yapılması,
  • Dağıtılan demirbaşlar hakkında istatistik hazırlaması,
  • İstenildiği takdirde yetkililere rapor hazırlaması.
  • Fakülte, Enstitü, Yüksekokul, Meslek.Y.O ve Merkez Birimlerden gelen hurdaların teslim alınması,
  • Komisyonca hurdaya ayrılmasına karar verilenler için düzenlene Kayıttan Düşme Teklif ve Onay Tutanağının kontrolünün yapılması,
  • Taşınır işlem Fişlerinde belirtilen malzemeler ile hurdaya ayrılan fiziki malzemelerin bir birileriyle uyumlu olup olmadığının kontrolünün yapılması,